Підтримка та безпека продавців

Ми хочемо надати продавцям нашу підтримку та повну безпеку. Але ми можемо зробити це ефективно лише тоді, коли транзакції відбуватимуться через систему "Безпечна оплата" на сайті komoda. У таких випадках ми надаємо:

1. Безпечний переказ грошей

Як тільки покупець забере свій товар і підтвердить отримане замовлення, оплата буде надійно переведена з резервного балансу на основний баланс вашого бутіку.

Ваші гроші в безпеці навіть у тому випадку, якщо покупець забуде підтвердити отримане замовлення. Ми переведемо ваші гроші між резервним балансом та основним протягом 2 днів після того як покупець отримає свою покупку.

2. Захист ваших даних

Коли ви отримуєте платіж на komoda, вам не потрібно розкривати свої банківські реквізити покупцеві. Таким чином, ми можемо мінімізувати ризик зловживання вашими даними. 

3. Підтримка нашої команди

Ми допоможемо вам або надамо поради у вирішенні будь-яких проблем, пов’язаних із замовленням.

4. Політика справедливого повернення

Ми підтримаємо вас у тому випадку, якщо претензії покупця щодо повернення грошей виявляться необґрунтованими.

Варто знати:

  • Ми використовуємо додаткові заходи безпеки, щоб дозволити нам відстежувати та фіксувати підозрілу поведінку покупця, пов’язану з вашими операціями. Іншими словами, ми подбаємо про те, щоб ви отримали гроші, які вам заборгували, незалежно від ситуації.
Оплачений збір за захист продавця

Ми дуже прагнемо захистити вас під час продажів. Для цього ми додаємо плату за захист продавця до кожного замовлення, сплаченого через систему komoda, що включає:

  • 7% від ціни проданого товару (без урахування плати за доставку) додатково 5 грн незалежно від суми оплати.

Загальна сума комісії буде відображена в підсумку транзакції. Ми не здивуємо вас прихованими витратами. 

Привіт! Ми використовуємо файли cookie. Якщо продовжуватимете переглядати цей сервіс, Ви автоматично погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.