Повернення товару


Якщо отриманий товар явно не відповідає описаному, ви можете надіслати його назад для повернення грошей.

Якщо ваш товар був пошкоджений під час транспортування , зв’яжіться з нами, і ми спробуємо знайти відповідне рішення.

Якщо товар вам не підходить або вам він не подобається , ви можете повернути його лише за згодою продавця.

Наша програма захисту покупців застосовується лише до замовлень, які були оплачені з методом "Безпечна оплата". Якщо ваше замовлення було оплачено іншим способом, будь ласка, зв’яжіться з продавцем безпосередньо щодо можливого повернення товару та грошей, оскільки ми не зможемо допомогти.

Важливо! 
Ви повинні повернути товар у тому самому стані, в якому він був доставлений - його не можна прати або носити
Будь ласка, зв'яжіться з продавцем
  1. Натисніть "Написати повідомлення"  у профілі продавця протягом 2 днів з моменту отримання товару.
  2. Спробуйте домовитись із продавцем про рішенняОбговоріть можливість повернення товару:
    • Продавець може попросити вас відправити товар назад
    • Або ви можете залишити товар і підтвердити отримане замовлення

Якщо ви не повідомите продавця про проблему протягом 2 днів, ми автоматично зарахуємо йому ваш платіж, і komoda більше не зможе повернути вам гроші.

Привіт! Ми використовуємо файли cookie. Якщо продовжуватимете переглядати цей сервіс, Ви автоматично погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.